- Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa ich podania może jednak wiązać się z odmową zawarcia lub wykonania umowy o usługi hotelowe.
- Dane będą przetwarzane przez ich administratora Artura Żemło prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Artur Żemło KREDYTPLUS, Dom Wczasowy KORAL Al. Bursztynowa 8, 72-350 Niechorze (e-mail: dwkoral@dwkoral.pl, tel. 91 38 63 407) w celu zawarcia i wykonania umowy o usługi hotelowe oraz mogą być przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w szczególności ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
- Przetwarzanie danych osobowych Klienta w celach marketingu własnego usług świadczonych przez Administratora jest dobrowolne, a odmowa wyrażenia zgody na takie ich przetwarzanie nie wiąże się z jakimikolwiek negatywnymi konsekwencjami.
- Podstawę prawną przetwarzania danych Klienta w celu zawarcia i wykonania umowy oraz realizacji uzasadnionych interesów Administratora stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych Klienta w celu marketingu bezpośredniego za pomocą środków komunikacji elektronicznej (sms, e-mail) stanowi zgoda Klienta (art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 z późn. zm.). W każdym czasie Klient może wnieść do Administratora sprzeciw wobec przetwarzania danych w celach marketingowych. W przypadku wniesienia sprzeciwu dane te nie będą przetwarzane w tym celu.
- Dane osobowe Klienta przechowywane będą przez okres 3 lat, chyba że ich dalsze przetwarzanie uzasadnione będzie potrzebą ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klienta przysługuje mu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klienta przysługuje mu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu do Spraw Ochrony Danych Osobowych, jeśli Klient uważa, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Ponieważ dane osobowe Klienta nie są przetwarzane przez Administratora w sposób zautomatyzowany nie przysługuje mu prawo do domagania się przeniesienia danych na rzecz innego administratora.
- dane Klienta nie będą przekazywane osobom trzecim.
- dane Klienta nie są podstawą zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.